avarebirseyyah Mom91 bende halsizlik dışında hamd olsun iyiyim 😍 hangi doktora gittin sürecin nasıl geçiyor bir sıkıntı olmadı inşaAllah
Mom91 avarebirseyyah hamdolsun... Tekden Gülcan hanıma gittim bir ay sonraya verdi sonraki randevuyu çok mu geç sizde de öyle mi
avarebirseyyah Mom91 en son ne zaman gittiğinizde dedi bunu? Ben 8. Haftamda gitmiştim 12. Haftada yeniden çağırdı. Arası çok uzun geldiği için sağlık ocağına gidip değerlerime baktırıyorum yinede. Yoksa merak ederim duramam 1 ay 😊
Mom91 avarebirseyyah aynen bende öyle 8.hafta gitmiştim😊 o zaman normal 🙃 sağlık ocağı napıypr tahlil mi istiyor değerler derken
avarebirseyyah Mom91 aynen normal 😊😊 sağlık ocağı istemiyorda ben kendim diyorum kan ve idrar tahlili vermek istiyorum değerlerimi kontrol için diye 😊 içimde şüphe kalmıyor hem
Mom91 avarebirseyyah anladım canım iyi yapmışşın bende bekliyorum bakalım sabırla benim de aklım fikrim bebişte napıyosa diye