avarebirseyyah Fatmaoguzmelek esselamu Aleykum kardeşim. Sigortayı şimdi araştırdım lakin caiz değilmiş haberin ola. Hakkını helal et
Fatmaoguzmelek avarebirseyyah sagol cnm ben sordum sadece ne gibi birsey acaba diye ben zaten hamileyim bizim de sigorta yok has yaptiriyorum😊
Kopan2 Mom91 Gülcan hoca iyidir Güler yüzlü ilgili öneririm canım ama Tekden hastanesi kalabalık bir hastane randevulu gidersen sıkıntı olmayacaktır
Kopan2 Kopan2 Nilgün Özer’in elinin çok iyi olduğunu duydum tecrübeli bi doktor onuda düşünebilirsiniz
Snurugur avarebirseyyah evet Tabiki ben Barbaros sağlık ocağına gittim doktorumun istediği değerleri kağıda yazmıştı zaten. Bunları da yazar mısınız dedim yazdı kan verdim ve bir gün sonra çıktı
ebebegm Glshdvnc hüma da Âkif yılmaz a gidiyorum 3.gebeliğim memnunum muayene 85tl çok bilgili görgülü bi doktr elide çok hafif