Haceraykt Dur kız beni de umutlandirdilar değerim yüksek diye ikiz deyip durdular tek çıktı, umutlanmayın. 😊 Çok iyi tutunmuş bebeklerde de değer yüksek çıkıyor. Bu arada keseyi de çok rahat görürsün bu değerde, ay çok heyecanlandım senin adına. Bana haber et olur mu kaç haftalık merak ettim ben de. Adetin kaç gün gecikti. Benim 4 gün gecikmişti 3003 4+4 çıktığında. (4 hafta 4 gün)