Deletedmom0093 Haceraykt 6. haftayı bitirmişsin bile nerdeyse maşallah. Ben adetim 4 gün gecikince gittim hemen 4+4 çıkmıştı. Adetin gecikmedi mı 5+6ya kadar nasıl sabrettin kuzum,anlamadın mı?🌸
Haceraykt Deletedmom0093 adetimin cuma günü 3 gün oluyodu gecikmesi . Araya haftasonu girdi düne de randevu bulamadım bugün gittiğimde 5 haftalık dedi doktor. Kağıtta 5+6 yazıyo , muhtemelen 3 ya da 4 hafta önce hamile kalmışsın dedi