Minnos01 benimde ilk çocuğumda böyleydi eşim çok istiyodu ailesi bir gün bişey demedi Allah var hep sağlıklı olsun dediler bende kız diye üzülmüştüm eşimin yüzünden sonra doğdu büyüdü Allahım kırk tane erkeğe değişmezsin çok başka oluyolar şimdi ikinciye hamile kalınca eşim bu defa hiç önemli değil Demeye başladı aldı kızın tadını 😃 cidden ben ilk çocuğum kız olduğu için çok şanslı hissediyorum 7 yaşında daha şimdiden her işime yardım ediyo 😂