Benim ilk bebeğim 16. Haftada göstermedi 20. Haftada %90 kız dedi çevremde herkes erkek deyince ona inandirmistim pazartesi detaylı ultrasona gireceğim acaba degisirmi kız erkek farketmiyor sağlıklı olsunda ama hamileligim çok zor iğne kullanıyorum hergün bir oğlum olsaydı daha düşünmezdim bebek