EbruIrmakAhmet Bana da 13. Hafta da kız denildi dün gittin kontrole devlet hastanesine bu sefer doktor söylemedi 😂Ne yaptıysam bir türlü demedi. Şaka gibi 🥴 şuan gece 16+0 olacak. Sağlıklı olsun da 2 oğlumuz var hamdolsun. Biz kız diye çok seviniyor ve seviyoruz ya erkek olursa diye düşünmüyorda değiliz🤣