Bugün 39+1 olduk, dün nişanım geldi sanırım. Hafif pembemsi bi kandı. Sonra kesildi ve bi daha da gelmedi. Doktor telaş yapma dedi. Bebeğim zaten her zaman aşağıda benim. Kanala da inmiş ama kesinlikle hiç sancım yok😣 sancıdan öte dünden beri bebeğim çokk az hareket ediyor. Boynuna kordon dolanmıştı bu da beni çok tedirgin ediyor. Ayrıca öyle bi yerde ki karnımın sağ tarafınsa duruyor sadece