35ilknur35 Kızlar 39 haftalığız ama yalancı sancıdan başka hiç bir belirti yok bebek kanala da inmemiş sizde durumlar ne
mantik_0 35ilknur35 benim bebek kanala inmiş güzel de yerleşmiş ama ne yalancı ne gerçek hiçbir sancı yok 😔
Mervecrbg 35ilknur35 benimkide kanala inmiş ama yalancı sancıdan başka bi şey yok bu gidişle 2020 bebeği olacak😅
Akademisyenanne 35ilknur35 38+5’im. Bugun muayene vardi. Bebek kanalda degil. Hicbir dogum belirtim de yok. Yilbasini gorecegiz sanirim. Suni sanciyla dogumu talep ettim. Doktor da vucut doguma hazir degilken suni sanci veremem dedi. En azindan 2-3 cm acilman olsaydi denerdik dedi. Pazartesi tekrar bakilacak. Carsamba sezaryan olacagim sanirim.
35ilknur35 Mervecrbg ayy bi benimki inmemiş 😄 sinirden gülme tuttu beni gerçekten bir gelişme yok sanırım benimki kesin 2020 bebeği ama doktor 5 saat sonra da bir gün sonra da değişebilir bu durum dedi
35ilknur35 ayseilyas gelsinler artık ne güzel bizden küçük olanlar bizden önce doğdu biz hala direniyoruz içeriyi sevdiler herhalde
Zeyzeyyy Bizde 38 iz kanalda herşey yolunda ilk bebehim 37 de gelmişti bunu da hep o zamanlar da bekledim şimdi zamam gecmiyor
35ilknur35 ayseilyas benim ki 41 e gider gibime geliyor ama bu hafta gelmezse biz getirmeye çalışırız
Zeyzeyyy 35ilknur35 göğüs altına 4 parmak sigarsa,yere oturunca ayak ayak üstüne atamayinca doğum olmaya yakinmis bende hiç biri yok daha ya
Berrinsoygazi Benim de 39+1 hala ufak ufak regli sancısı dışında (oda günde 3-4 kere kısa kısa oluyo) belirti Yok ,yıl kaybetmemek için ocağı bekliyorlar sanırım 😁
35ilknur35 Berrinsoygazi valla benimki de öyle hareketi de baya azaldı merak ediyorum artık sağ Salim doğsun