Esmeler valla benimki de iki kere kordon dolamış boynuna üstüne hiç bir belirti yok ve hareketini de artık düzgün hissetmiyorum Rabbim bebeklerimizi bize bağışlasın korkuyorum bende bişey olucak diye normalde en azından gün içinde varlığını hissettirirdi şimdi yok