Anne18 okadar üzüldüm ki bende şuan anlatamam yaşadım resmen aynısını sanırım kimyasal gebelik olmuş çoğu kadın farketmeden kimyasal gebelik yaşıyor ama biz gebelik isteyenler test yaptıpımız için sürekli erkenden falan farkediyoruz muhtemelen değerin birazcık yükselip düşmüş 😔 rabbim inşallah en kısa süredee nasipp etsinn canımmm üzüllme denmez o yıkılmışlığın ne demek olduğunu çok iyi biliyırum 1.5 sene her ay yaşadım ama bigün olucak bigün hayırlııı olann nasibiyle gelicekk