Anne18 sizi çok iyi anlıyorum çünkü benimde biraz zor oldu çatlatma iğnesi falan filan baya meşakkatli oldu ama bir şey farkettim. Bana da iyi bi ders oldu baktım ben üstüne düştükçe olmuyor daha beter ben yıpranıyorum ve akışına bıraktım tedavime devam edip . O kadar umutsuz olduğum bi anda oldu ki dilerim nice isteyip hak edenlere böyle hediye gibi rabbim nasip eder. Ne kadar ağlasanız üzülseniz boş çünkü elden bişey gelmiyor . Dilerim rabbim size de nasip eder