Canım seni ümitlendirmek istemem ama benimde sonucum 2 çıkmıştı aynı böyle. Ama adetime daha bi kaç gün vardı. 2 gün sonra verdim 8 çıktı hatta o zamanlar çok araştırdım herkes negatif dedi doktor bile yok dedi ama sonuç 13 haftalık hamileyim. Ümit vermek için yazmadım ama hala şansın olabilir geç döllenme de olmuş olabilir. Bence bi kaç gün sonra adet olmazsan yine ver kan