Tgcycl ben de aynı senin gibiydim. 2 sene bekledim. Ama rabbim çok güzel zamanda yolladı emanetini. Siz yine de kendinizi strese sokmayın bu sefer de stresten olmuyor. Rabbim isteyem anne baba olabilecek herkese nasip etsin🤲🏻🤲🏻🥰🥰 ben de sağlıkla hayırla tek avazda doğurayım inşaaşlah 😂