Hamile kalmak isteyen arkadaşlar sizde de olmadikca her ay adet olunca bıkkınlık usanmislik oluyo mu 8 aydır deniyoruz olmadı ve artık bıkkınlık oldu. Afedersiniz ilişki sonrası ayakları havaya dikme falan hicbisi uygulamiyorim ovulasyon dahi yapasim kalmadı. Çünkü sonu hep hüsran oldu geçen ay catlatma ignesine güvendim o da tutmadı. Off off