gigi HAdi hayırlı olsun bende öyle sanmıştım gebeliğini adet tarihine göre hesap edeceksin transfer tarihine göre değil
GlahBilgiliPelit [bilinmeyen] 😄😄😄😍😍😍✌✌✌ Canımmm çok sevindiimmmmmm ☺☺🙏🙏🙏 hemen doktora hemencecik hiç gecikme bi kan testi yaparşar tescillersin ☺☺☺ Ultrasonda görünmez ilk etapta tavsiyem alttan muayne olmamamn 😉 zamanını bekle cnm ultrasonda gör ☺
CansuBuzdemirSoylu Hayırlı olsun canmm cok sevindimmm🙂)) o anki mutluluğunu tahmin edebiliyorum yanılma payı olmuyo genelde ama ben dayanamayıp acilde kan vermiştim aynı gün😊😊
GlahBilgiliPelit [bilinmeyen] rabbim gönlüne göre versin cnm inşallah bundan sonra da 🙏☺ Herşey istediğiniz gibi olsun ☺☺☺☺ Haberdar et bizi de ☺
FulYasin01 [bilinmeyen] Ben biliyordum hissetmiştim ☺☺ Yok ya ne yanılması bende paşamı öyle öğrendim çizgi çok silikti 2 haftalıkmış o zaman , daha küçüktür annesi 😍😍☺
Nefesliva [bilinmeyen] ozaman hayırlı olsun diyelim bende de silik çıktı hergün aynı satten ilk idrarla yap😂
Nefesliva [bilinmeyen] okadar beklemene gerek yok 1 bucuk satte e nabızdanda görebilirsin nettende ay sonucunu bekliyoruz inşallahh🤱🤰
Nefesliva [bilinmeyen] barkod verdilermi hastanenin adıyla o kodu girerek alırsın ben kan vere vere uzman oldum😂
Tamam [bilinmeyen] inş bence iyi yaptın.Daha umutlu ve tedbirli olma vaktin geldi.çatlatma iğnesi vurulmadığını söylüyorsun bence +
FulYasin01 [bilinmeyen] Bilriim bilirim bende bir yıl beklemiştim inanamadım tekrar tekrar yapmıştım 🙈🙈🙈
FulYasin01 [bilinmeyen] Gerçek canım gerçek inşallah kucağına aldığın günüde görürsün , hele bir kalbinin sesini duyda bak bu Benim mi içimde ki minik mucizem mi dersin çok şükür bu duyguları yaşadığımız için 🙏🏻😊