[bilinmeyen] tatlım hiç korkma benimde çok şiddetli adet sancım olmuştu doktorumu aradım yerleşme ağrısı o hatta kahverengi lekede olabilir korkma dedi şuan 20 haftalık ikiz gebeyim. Allahın izmiyle iyi haberi alacaksın merak etme sonucuda bildir olurmu çok merak ederim 😊😊