[bilinmeyen] Nasıl ağlanmaz ki Harika bir duygu, birde benden sana tavsiye bir defter al yaptığın testi yapıştır hissettiklerini yaz her ay ultrason görüntüsünü yapıştırıp duygularını yaz daha mutlu olursun , hemde bebeğin büyüdüğü zaman gösterebileceğin çok güzel bir anı defteri olur. Ben her ay yapıyorum sanada fikir olsun 😍😊