Pnr-80 evet dün ilk defa kendi doktorum yaptı, o zaman kanama VS. Olmadı bel ve karın ağrısı oldu. Bugün de aynı şekilde fikir danışmak için gittiğim diğer doktor yaptı. Akşama doğru kanama başladı ve kasılma oluyor sürekli. Ama sanırım yalancı sancı gibi bir şey. Ağrı şiddetinde herhangi bi artış yok çünkü saatlerdir.
Benim içim çok rahat artık ya bu kolestaz meselesinde. Değerlerimiz düşük, bebekler hareketli. Inşallah bir sıkıntı çıkmayacak. Önümüzdeki hafta doğumum kendi kendine başlar diye düşünüyorum. En başta çok korktuk ama tamamen bizim sağlık sistemimiz kaynaklı bence.