Zulubik ben de içiyorum ilacımı :) ursactive mi sizin ilacınız da? Doktora gitmeye korkuyorum o yüzden pazartesiye erteledim:)söyleyeceğim riski ben alıyorum imzalamam gereken bir şey var mı diye eğer illa alacağız derse de çok pis de olsa devlete giderim sanırım küçük bi yerde olmak çok zor böyle durumlarda