tugcebyl Aysima123 doktor 15. Haftada kıza benziyor demişti dün ayrıntılıda kesinleşti kızımız olucak 💕☺️
Sezen95 Bizde 19 haftalığız bebiş erkek 25 mayıs doğum dedi doktor allahın izniyle hepimiz kucağımıza sağlıkla alırız inşallah 😍🙏 bende yeni doğan takımları birde tulumlar aldım uzun kollu aldıklarımı hep 3 aydan büyük aldım toparlanma zamanları kışa denk geliyor herşeyden alasım varda tutuyorum kendimi 😂
Arzuarzu Sezen95 Aa aynı güne denk geliyo doğumumuz 😇😇 tabi benim cinsiyet belli değil dahaaa🤦🏻♀️ Ama mayıs ayı erkek ayı olmuşş resmen☺️
tugcebyl Sueda29 Yaklaşık bir saat boyunca bebeğin organlarına, kordona, damarlara falan baktı ama renkli değildi, en son yüzüne bakarken renkliyi açtı o şekilde bi kaç fotoğraf verdi 🤷♀️
kitapkurdu Elfkrtl benim de oğlum olacak Allah’ın izniyle 😍 biz de 20+1de 400 gramdır. Boyu ne kadardı sizinkinin ☺️
Sezen95 Arzuarzu aah bi doğursak 😂 Haftaları bayada oldu bebek mi göstermiyor kendiniii yoksa bence görmesi lazımdıı Doktorun cinsiyetini ☺️☺️
Sunay10_ Elfkrtl cinsiyet daha belli olmadı salı günü detaylı utrason var orda belli olur umarım 20/5
Sezen95 Arzuarzu hay allahım 🙈 birde bişey sorucam canım senin bulantıların oldumu benim 6. Haftada başladı hala devam ediyor 😔 hatta bazen hastanelik oluyorum o yüzden sürekli doktor kontrolunde gibi oluyoruz cinsiyetide 16. Haftada yine acillik olduk doktorum geldi bebek nasıl diye bakcaktı oylelikle gördü cinsiyeti 🐣
Arzuarzu Sezen95 benim çok şükür geçti 15.haftadan sonra🤲🏻 Bende çok kötüydüm kendi pişirdiğim yemeği yiyemiyodum yapamıyodum hatta düzeldi ama çok şüküüüür , geçer inşallah seninde
purplemoon Sueda29 benim doktorum genelde normal dogum taraftari oyuzden aksi bi durum olmadikca sezeryan konusulmaz diye dusunuyorum ztn son zamanlarda ne olucani bilemiyoruz herseyin hayirlisi