Elfkrtl catlak_anne 20mayısta dogum yapacaksan eger suanda 19+2 haftalık falan olman lazım yanı 5aylık hamılesın suanda sen
purplemoon catlak_anne uygulama 40 hafta olarak hesapliyordur ama herkes 40 haftaya gelince dogum yapmiyor 38 39 da da oluyor 😊ben anladm seni 😊
Sueda29 Mayıs anneleri tulumları şortlu mu alcaksınız takımları kaçtane alcaksınız ben herşeyi kendim alcam o yüzden çok çıkmazdaym.
Elfkrtl Sueda29 yenı dogan ıcın sort alma canım derim cunku hemen hava sıcak olmucal o yuzden uzun al yazlkk fazla alma derim
Sueda29 Detaylıya gireniniz varmı ve enfeksiyon için neler yapıosnz bnm azbişey miş ama agrı yapıo bende
Ozgesn Elfkrtl dimi bende şort falan almayı düşünmüyorum yani normal uzun alt üst takım tulum falan almaya başladım . Yaza gelecek ama tek alt üzerine kısa kol sıfır kol çıtçıtlı badi giydiririm diye düşünüyorum Biraz toparlayınca alırım diye düşündüm şort vs.. bende kararsızım 🤦♀️
Sueda29 Elfkrtl canm biraz büyük alsamda dursa yazın giydirsem nasıl olur çünkü benm ne alanım olur ne yardım edenim olur etrafım olumsuz insanlarla dolu .onların getirdği hediyeleride giydrmek istemiorm açıkçası.bana çok şey alma hediye gelir diolar ama onca olumsuz laf söyleyenlerin hediyeleri bana boş gelior
Ozgesn Elfkrtl 19+4 benimde ikinci oğlum 🥰🥰🥰 ben en son 17 haftada gitmiştim 200 gramdı boyu 15-16 cm di. 11 Ocak ta detaylı ultrason randevum var o zaman bakıcam 21. Haftama denk geliyor normal de doğum 19 Mayıs ama sezaryen olacağı icin 10 Mayıs gibi olur ilki de sezaryen olmustu ❤️
purplemoon Bende 19+2yim 21 mayis gorunuyor dog tarihim cinsiyetim kiz 😊 sanirim hepimiz ramaZan ayinda dogurucaz 😇
Sueda29 purplemoon allah yardımcmz olsn benm ne şekilde doğum yapacgmı doktrm bana söylemedi sorsam mı acaba şimdiden belli oluyormu
purplemoon Sueda29 benim doktorum genelde normal dogum taraftari oyuzden aksi bi durum olmadikca sezeryan konusulmaz diye dusunuyorum ztn son zamanlarda ne olucani bilemiyoruz herseyin hayirlisi
tugcebyl Sueda29 Yaklaşık bir saat boyunca bebeğin organlarına, kordona, damarlara falan baktı ama renkli değildi, en son yüzüne bakarken renkliyi açtı o şekilde bi kaç fotoğraf verdi 🤷♀️