ebebegm Elfkrtl Elfkrtl aynen benimkide öyle oldu ilk oğlumda haziran dı ramazan dı. bu oğlumda mayıs ramazan
Sedaseyit Elfkrtl 20haftalık olduk bizde oğluşum olacak 2kızdan sonra değişik hissediyorum ve çok zor geçiyor sizde de benim gibi olan var mı kızlar 3.gebelik mi zor erkek bebek mi?
Elfkrtl Sedaseyit benım 2.suanda =) oğlum 3,5yasında sımdıkı 20haftalık daha karnımda=) ama hamılelık ıster ıstemez vucut dınlenmesı ıstıo 2,3farke etmıo vucut dınlenmedıkce zor
Nehir66 Elfkrtl Mrba canım 20+3 haftalığız bizde 😍☺️Benimde kızım prensesim olacak ☺️1 ocakta ayrıntılı ultrasonumuz var bakalım ☺️en son bebeğim gayet iyiydi inş öyle devam eder ☺️ Senin nasıl geçiyor canım
Elfkrtl Nehir66 benım hafatya ayrıntılı bakalım kısmetse 2.oglum =) şükğr auana kdr bi problem yok rabbım kımseye dert vermesin