Tazeannebaba avarebirseyyah aklına kötü bişey getirme kuzum insan dayanamıyor ama yapicak bişey yok 😅 ben bebegi öğrendikten sonra bile adet sancısı çektim
AysennHE avarebirseyyah benim 614 9lmasinw rağmen dış gebelik değildi bence korkma endişe etme derim hayırlı olsun Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım🥰
AysennHE avarebirseyyah dualarımız seninle Rabbim yüzünüzü güldürsün tekrardan hayırlı olsun taze anne adayı🥰
Snurugur avarebirseyyah yaa maşallah çoook sevindim Allah hayırlısıyla kurtarsın canım o zaman daha çok küçük 😍😍
Ladygirl avarebirseyyah 7 gün boyunca hiç ara vermeden mi ya bizde olmuyor çok yorucu eşim çalışıyor sonuçta oda insan ben gün aşırı deniyorum. Bi gün dolu bi gün boş
avarebirseyyah Ladygirl hiç ara vermedik. Ama kendimizi zorlamadık hergün olacak diye. Kendiliğinden oldu
Nasippp avarebirseyyah canım hem macun kullanıp hep ovulasyon ile takip mi yaptın? Ona göre mi ilişkin oldu
avarebirseyyah Nasippp adetin ilk günü başlayıp ovülasyona kadar kullanılıyor macun. Ben kendi ovülasyon dönemimi anlayabiliyorum o yüzden ovülasyon testi kullanmadım 😇