Damlacik88 avarebirseyyah mhayirli olsun 2 gun sonra tkrr verin kan en az %60 artmasi beklenir. Doktorada bence 1 hafta sonra falan gidin. Suan cok erken♥️
Damlacik88 avarebirseyyah dis gebeligide anlayamaz bu deger ile. En az 1500-2000 lere ulasmali oda vajinal ultrasonda. Ben ilk gittigimde 9 bine yakindi bebek ve kese gorundu. Kalp atisi ondan da bir hafta sonraydi ve hepsi vajinal ultrason.
Damlacik88 avarebirseyyah bu degerle henuz doktor birsey goremez ultrasonda 😀 beklemeniz lazm beta hcg takibi ister oda. Folik asit kullanmiyorsaniz mutlaka baslayin gunluk 400mg folic-trio , folic-plus ne varsa
Mrv43 avarebirseyyah canım öncelikle hayırlısı olsun Rabbım sağlıkla kucağna aldrsın inşallah 😍💞 ilk zamanlarda altttan muayene önermiyolar bilgin olsun bnm kuzenim 3 aylık düşük yaptı bu yüzden tabi herkezde farklı etkisi vardır. Bnmde 558 çkmıştı 4 5 haftalıktm kesmeyi ve kalbi gördü sadece atışını duyamadı snra tekrar gttim kalp atışıda duyuldu 🤗 şimdi 31 haftalığız Rabbım aratmasn özenen herkezlereee nasip etsin inşallah 😘😘
Damlacik88 Ayrica hamileliginizin tadini cikartaaniza dis mi , bos mu yok kimyasal mi? Butun hamilelik boyunca zaten her kontrol her hafta yeterince endise🙄
Sinem62 avarebirseyyah korkma bende öyleydim regl olcak gibiydim pedle gezdiğim bile oldu ama hamileyim
Hlnmstf avarebirseyyah canım doktora sırf ultrason için gitmiyorsun ki benden bi sürü test istedi gittiğimde benimde senin değerlerdeydi ve tiroid cıktı mesela bende o da allah korusun bebeğe zarar verebiliyor.enfeksiyonlara falan bakılıyor geçirdiğin geçirmediğin. O yüzden git yapılması gereken testler varsa yapılır. Eskiden bu kadar doktor işleri yoktu cünkü bu kadar hormonlu sağlıksız bi yaşamı yoktu insanların. Şu an en azından tespit edilip alınabilcek önlemler alınıyor. O yüzden bence gitmen en doğrusu
avarebirseyyah Hlnmstf en azından iki gün sonra gidelim dedik, şuan değer 689 iki gün sonra belki çıkar iki katına
cerrah61 avarebirseyyah çok iyi tabi çok sevindim ohhh Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah hadi bakalım tebrik ederim 🧿🧿🥰💕
bebisvarmi avarebirseyyah hmm kişiden kişiye degişiyor diyolar bnim iki gebeligimdede hiç olmadı böyle bişey tabi gebeysem çok farklı bakalım pazartesi ögrenicem inşallah
Mrv43 avarebirseyyah onun nette değer aralıklarına göre açıklaması vardı canım ama muhtemelen öyle bişi 🤗💞
Tazeannebaba avarebirseyyah aynen canım ikinci de 844 doktorumuz 10 gun sonra çağırmıştı kese görünmüştü sonra ki kontrolde de kalp atışını duyduk