avarebirseyyah
Ben de adetim gecikti saniyordum karnimda sanci var diye de hiç hamile olabileceğimi düşünmüyordum. Hatta dolorex iciyordum regl sancısı diye, iyi ki birşey olmadı. Arkadaşım arayıp dışarı çağırdığında "reglim gecikti sökülemedi bi türlü, çok sancim var" deyip gitmemiştim. Sonra goguslerimin de acidigini fark edince, benim regl belirtilerim arasında bu yok diye gidip test aldım, aksam yatmadan yaptim. Gayet koyu iki çizgiydi. Aksam yaptim diye de güvenemedim hatta, ertesi gun kanda da çıktı. Doktor da dedi ki, gebelik erkense hcg degeri düşük olur, testte cikmayabilir diye içerde beklemiş idrar olduğu için sabah yapiliyor. Çift çizgi çıkıp da hamile olmama ihtimalin yok, tek çizgi çıkıp aslında hamile olma ihtimalin var ama. Sabah akşam fark etmez, çizgi iki taneyse hamilesin.