avarebirseyyah canım doktora sırf ultrason için gitmiyorsun ki benden bi sürü test istedi gittiğimde benimde senin değerlerdeydi ve tiroid cıktı mesela bende o da allah korusun bebeğe zarar verebiliyor.enfeksiyonlara falan bakılıyor geçirdiğin geçirmediğin. O yüzden git yapılması gereken testler varsa yapılır. Eskiden bu kadar doktor işleri yoktu cünkü bu kadar hormonlu sağlıksız bi yaşamı yoktu insanların. Şu an en azından tespit edilip alınabilcek önlemler alınıyor. O yüzden bence gitmen en doğrusu