29+4 haftalığız bizde ama erken doğum riskim var sebebi çatı ağrım var şiddetli adalat diye bir ilaç içiyorum günde 2 kez birde parol ve magnezyumla destekliyorum sancı olursa daha erken gelir diyor doktorum herşeyi hazırladım çok tedirginim 😔 miyom var rahmimde bu yüzden bebeğimi rahatsız ediyormuş bebek de aşağı inmiş çatı ağrısı yaşayan var mı acaba