Gizem3410 Mommy34 ultrason da kafasının doguma uygun vaziyette olduğunu döndüğünü söyledi tekrar ayaklarini aşşa getirceğini sanmiyorum dedi erken döndü benimkisi hala aynı şekilde üç hafta önce dönmüştü bakalim sali kontrolüm var umarim hala başı aşşadadir
Didem53 29+5 olduk💗👑 10 mart gözüküyor ama bellide olmaz maşallah kıpır kıpırız 🙏 sağlıcakla gel prensesim🤱👩👧
Kubradmr 29+5 olduk heyecanlamaya basladım. Çantasını hazırlayan varmı ne zaman hazırlıyorsunuz 🙄🙏🏻 Allah kavuştursun herkesi saglıkla..
SuleDoruk Kızlar bebişlerinizin kilosu ve boyu kaç? Ben ssvd deneyeceğim. Doktorum bebeğin çok iri olduğunu böyle giderse yaptıramayacağını söyledi 🙄