Demet-budak yaa ne güzel sen rahatlamışsındır biraz. Ben daha çıkmadım alışverişe daha doğrusu çıkamadım serklajli yatıyorum. Doktordan izin aldım 1 gün çıkıp bütün eşyalarını e bebek den toplayıp çıkacağım 😅 insallah guzel şeyler bulurum gezme şansım hiç yok