Gulsah_krkrt Benimde 28 hafta çok şükür az kaldı kızlar , kaburgalarıma baskı yapıyor bu hafta doktoruma sordum bu haftalarda kaburgalar 4cm genişlermiş bilginiz olsun korkmayın 😘
Balimkiz Hebun56 29+0 tahmini 12 mart görünüyo bakalım son trimestere girdik artık şiddetli mide yanması dışında pek bişey yok
Balimkiz Esnn Asd92 Birsen_S Ne kadar çok 29+0 varr nasıl gidiyor sizde durumlar ne bu arada kızım olcak Allah nasip ederse
Hilal_celik54 Hebun56 30 +1 olduk çok şükür ben bugün kıyafetlerini yıkamaya başladım yavaştan halletmem lazım daha fazla ağırlasmadan bide doğumdan sonrası içinde hazırlık yapmam lazım gelen giden için
Demet-budak kirpapatyasiii yaa evet cok şükür çoğu alışverişi bitti gelip gidip elbiselerine bakiyorum valla 😊 Rabbim saglikla kucagimiza almamizi nasip etsin inşallah 💙
kirpapatyasiii Demet-budak yaa ne güzel sen rahatlamışsındır biraz. Ben daha çıkmadım alışverişe daha doğrusu çıkamadım serklajli yatıyorum. Doktordan izin aldım 1 gün çıkıp bütün eşyalarını e bebek den toplayıp çıkacağım 😅 insallah guzel şeyler bulurum gezme şansım hiç yok
Demet-budak Ebru9360 benimkinin maşallahı var yerinde durmuyor doktorumda diyor ama cok hareketli bir bebek diye. Babasida öyleymiş sanirim ona cekti 😂
Ebru9360 Demet-budak bizimki temebllikten yana cani keyfi ne zmn isterse ozmn hareket ediyo tedirgin ediyo bizi bazen aman doktorumuz herdey yolinda dio
Htcglgnaksy Hebun56 29+3 🤗 çok aşağıda duruyor kasıklarımda hareket ediyor resmen ve çok canımı acıtıyor
Hilal_celik54 Hatice9994 hayırla gelsinler inşallah rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💙💙
Esnn Hebun56 29 haftalığız onun hareketlerini hissetmek harika bişey ve babamızın sesıne daha çok tepki veriyoruz biz 😍🤲🏻😊
zelis63 Hebun56 aynı günlerimz canm bende 26+3 4 oldu hatta 😅 benm oğluşumda biraz aşagıda ve çok baskı hissediyorum sendede öylemi ya özellikle ayaga kalkarken sanki karnımdan düşecek gibi oluyor
Hebun56 zelis63 ya sorma aynen öyle hatta çok rahatsız ediyor diye geziniyorum ama onların rahatsızlıklarına kabul 🙈😂 zaten o yetmiyormuş gibi aşşağıda olduğu için baskı yapıyor hep lavaboya gidiyorum sende öyle sindir😍🙈
Ebru9360 Ftma_izmr yok cnm nerde bizimki kafasi ne zmn eserse cani ne zmn isterse ozmn hareket ediyo keske bizimkide hareketli bebek olsa ama tembell
Birsen_S Balimkiz benim erkek canım. Ben de bu ara çok fazla bel ve sırt ağrısı oluyo özellikle geceleri Aynı zaman da böbrek genişlemesi de oluşmuş bakalım inşallah sağlıcakla zamanında alırız kucaklarımıza inşallah 🤲🏻👼🏼
SuleDoruk Hebun56 29+4 geceleri kıpır kıpır. Mide yanması ve sol kaburga batmasından dolayı ölüyorum 🙄
Masal71 Hebun56 bizde 26+5 haftalığız kızım Maşşallah içeride boks yapıyor gece de beni uyutmuyor baya tekmeliyor gündüzde baya hareketli çok yaramaz maişakah Allahım yokluğunu göstermesin sağlıkla alalım kucağımıza ☺️😍🤭🤰