Hebun56 Mart anneleri burdamı ??🙋🏼♀️ Biz 26+3 🙆🏼♀️ Ya siz oğluşumun tekmeleri hareketleri bana huzur veriyor sizde durumlar ney herkes buraya 🤗🤗🥰
Ebru9360 Hebun56 28+2 olduk cok şükür 🤲🏻erkek bebek bekliyorum benim oglan biraz tembel bi gun hareketliyse 2 gun cok az yada hic yok
Nevinnn Hebun56 bende 27+5 im kızım normalde çok hareketli ama bugün duruş değiştirdi galiba çok az hissettim 🙆♀️🥰
bimuallime Hebun56 Ben de 28+3 haftalığım❤️ Hiç durmuyor minnoşum. Gerçekten hareketlerini hissetmek çok farklıymış. İnşallah hepimiz sağlıcakla alırız kucağımıza🥰
Demet-budak Ebru9360 bizde 28+5 olduk benimde oğlusum olucak kismetse 😊 sağlıkla gelsin minikler insallah🙏
kirpapatyasiii Demet-budak Aynıyız seninle bende 28+5 benim de oğlum olacak inşallah 🤗 zaman geçmez derken kalan 79 😍
Demet-budak Ebru9360 benimkinin maşallahı var yerinde durmuyor doktorumda diyor ama cok hareketli bir bebek diye. Babasida öyleymiş sanirim ona cekti 😂
Kucukprens06 Bende 26haftaligim oglusum ben yorgunken asla hareket etmiyor ama ben dinlendigim zaman resmen icimde yuvarlanıyor 😍😍 bu zamanların tadını çıkarmaya çalışalım hamisler
Ebruli_11 Hebun56 28+1 olduk çok şükür 🙏 tekmeleri öyle huzur veriyor ki oğlusumun acıtsa bile umrumda değil 💙 Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 😊
Nur-11 30 haftalığım vurdukça göbek deligim acıyor artık yeride dar geliyor sanırım eskisi gibi kıpırdamıyor 🙂
Demet-budak kirpapatyasiii yaa evet cok şükür çoğu alışverişi bitti gelip gidip elbiselerine bakiyorum valla 😊 Rabbim saglikla kucagimiza almamizi nasip etsin inşallah 💙
Akyokus Hebun56 25+6 Bizim kız da canı isterse yada gece yatarken harekete geciyo şuanda hareket halinde
Ececik07 Benim de 27+0 oldu hareketleri güzel hissediyorum ama erken doğum korkusu çok sardı ya doğarsa bir şey olursa gibi. Allah’a şükür bir sebep yok her şey yolunda ilerliyor. Sizler de bu his var mı ? Nasıl aştınız?
Meron Ececik07 bendede bu aralar çok var galiba hareketleri hızlandıkça sertleştikçr bu düşünceye kapılıyoruz ben aşamadım
kardelen_07 29+3 haftaligiz ikinci kizim olacak insallah. Masallah guzel ilerliyoruz Allahin izniyle😍
Alparslanannesiii Benimde 29+4 olduk bazen o Kadar hareketli bazende çok az bende diyorum normalmi😊 oğlum olucak inşallah
1004nese 27+5 den sevgiler 💝 hergunumuze çok şükür rabbim.isteyen herkese tattirsin tarifsiz bir duygu içimizde hareket eden bebegimize kavusmamiza az kaldı . 💐
Myisland Hebun56 27+6 8dk sonra. Bizimki de oğlan. 2.gebelik cani isterse hareket ediyor. Şu 4 gündür hareketleri azaldı. Zaman nasıl geçcekderken. Mart gelmek üzere resmen. Hazırlık için 2 ay var. Martta zaten dogum