Firdevsi cansuaydin hiç bişey önermedi daha durur senin bebiş haftaya gel dedi sizinkinin önerisi varmı
Lilensa cansuaydin ne güzel hareketli sizinki hareketleri azalırsa hemen gel dedi doktorum boynunda kordonla var çünkü ondan mi az hareket ediyor acaba
cansuaydin Lilensa evet evet canım ondan olabilir belki.. aman ihmal etme, bebisler büyüdükçe kordon dolanma ihtimali yükseliği, her hareketini takip et.. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏🏻
cansuaydin Firdevsi vallahi sabah akşam birer saat yuru ve bol squat yap dedi 🤷♀️ aslında evde de hiç oturmuyorum sürekli ayaktayım ama tabii günde iki saatlik yürüyüşe denk olmuyordur.. biz de haftaya yeniden gidicez🙄
Firdevsi cansuaydin bnde hergün 1 saat yürüyorum her akşam sıcak su uygulaması yapıyorum bugünde hurmaya başlıcam bakalım
Linesarye cansuaydin 38+6 yarn kontrolum var doktorum çatı muayenesi yapıcam dedi şimdiye kadar hiç olmadım.. nstye 2 deda girdim ağrı çıkmadı.. ama bebis çok yukarıda duruyo kanala girdigini yada açıklk olduğunu sanmıyorum.. sonuna kadar gidicek gibi gözukuyot hayrlisi bakalm 😀
tuuubaaa01 cansuaydin inşallah inerler, dışardan bakınca anlaşılıyormuş bende durumlar hala aynı gibi😞
Kucugum51 cansuaydin hersey hazır canim ben hurma fılan yemiyorum sezeryan dogum olacak benim kı 38+6 da alacaklar son 4 gunumuz beklıyoruz ☺️☺️
cansuaydin Poyrazkuzey biz de 38deyiz, sanci yok açılma yok biraz dar dedi çatım icin de, bebiş de daha kanalda değil.. bakalim nasıl olacak 🤷♀️🙏🏻