38+2 olduk bugün. 38+5te gitmiştim doktora, Bebek kanala girmiş, sancilarinda başlamış 40. Haftayi beklemeyecek dedi🥴 bakalim bekliyorum bugün yarin olur mu diye 😄 çatı muanesi de yapti ama onunla ilgili bir şey demedi, ben de çatim çok acidigi için o an sormayi unuttum 😔 bugün tekrar kontrolüm var bakalim ne diyecek bu sefer.