Suhedaa cansuaydin eriyor canim en gec 40 in cikana kadar kayboluyolar oda en gec yani bide dogum yaptigin gun ve sonraki 4 5 gun ilk gun daha yogun olmak uzere ciger gibi parcalar gelebilir sakin korkma ben cok korkmustum aglamistim hatta rahmim cikti diye ama o parcalar plesenta kalintisi icin temizleniyoe ya o yuzden cikiyo hepsi
cansuaydin Suhedaa çok bilgi verdin canım, allah razı olsun.. darısı başımıza inşallah çok az kaldi çok heyecanliyim🙏🏻
tuuubaaa01 Hepimiz aynı durumdayız sanırım, bebişler kanala girmemiş. Benim doktorum girmesi gerekirdi bu haftada dedi 37de demekki normal hepimizinki aynı
Rukiyemus cansuaydin 39+5 olduk hurma yürüyüş merdiven çıkma sguat sıcak düş hepsini yapıyorum ama tık yok gelmeye pek niyetli değil 🙈
Lilensa cansuaydin 38+1 olduk bebek kanala inmemiş doğum pozisyonunu çoktan almışız çatal muaynesi olmadım doktor onun hakkında bişey demedi bir hafta sonra tekrar gidecm nst de herşey normal çıktı bebeğim az hareket ediyor bu aralar sizinde böyle mi
cansuaydin Lilensa aslinda tam tersi diyebilirim, ekstra hareketli biliyo musunuz 🤷♀️ sanirim yeterince daralmadi yeri, kanala da inmedigine gore.. 😅
Lilensa cansuaydin ne güzel hareketli sizinki hareketleri azalırsa hemen gel dedi doktorum boynunda kordonla var çünkü ondan mi az hareket ediyor acaba
tuuubaaa01 cansuaydin inşallah inerler, dışardan bakınca anlaşılıyormuş bende durumlar hala aynı gibi😞