Merhabalar,
HabibeGlrmr
Öncelikle hayırlı olsun, bebişine Allah sağlık sıhhat versin.
Yüzyılda hangi doktor yaptı doğumunu?
Ben de yeni hamileyim, daha net bir doktorum yok. Başından itibaren bir doktorun takibinde olmak isterim tabi.
Yüzyıldan memnun kaldın mı?
Teşekkürler,