Merhaba bende 17haftlık hamileyim nilüfer hanıma hamileliğimin başından itibaren gidiyorum ancak son 2 randevumuzda çok ilgisiz davrandığını düşünmeye başldım ve hasta özgeçmişine bakmadan takibini yapmadan direk ultrasona alıp bebege bakıp gönderdi zaten gittiğim hiçbir muayenede hamilelik ve bebekle ilgili hicbir bilgilendirmede yapmadı herşeyi kendim araştırarak öğrendim
Ayrıca söylediği şeyleri diğer muayenede unutuyor ve takip açısından yeterli değil bence
birde bir problemim vardı ilk haftalarda bahsetmiştim 12.haftadan sonra başlayalım bu tedaviye demişti 16.haftama kadar hic sormadı en sonunda ben hatırlattım ve aldığım cevap şok etkisi yarattı diyebilirim.Söylediği şey “şuan cok yorgunum diğer randevunda konusalım bunu”dedi
merak ettiğim şey sizde böyle durumlar yaşadınızmı kendisiyle ben değiştirme kararı aldım doktorumu