Cgl2165 Şöyle söyleyeyim. 14.30da odaya çıktım. 2 saat gözetim altında tutuyorlar ne olur ne olmaz diye. Bu arada halâ bir şey yiyip icmenize izin yok su bile,ameliyat öncesi 6 saat ve sonrası 2 saat. En son şu icmenize ve bir şeyler yemenize izin veriyorlar. Ben galeta aldırmıştım anneme. Bir tane yedim ve su içtim. Sebebi de küsüp kusmadiginza bakıyorlar. Kusarsanız bir şeyler ters gidiyor demekmiş. Neyse hemen çıktım hastaneden eve geldik. Tercihen hiçbir iş yapmadım ama yapamayacak halde değildim gayet eskisi gibiydim. Annem ve eşim her işime yardım etti. İlk gün hep uzandım siz de dinlenin,bugün 2. günüm daha hareketliydim ama yine de ev işi vs dokunmuyorum,hep yatmıyorum oturuyorum falan. Yanınıza ped alın bir de terlik,su ve hafif yiyecek kürtaj sonrası için. Lekelenme gibi kanamaniz oluyor. Normal adet gibi de olabiliyormuş korkmayın,doktorunuz anlatır zaten bu ayrıntıları. Ama yemek ve su olayını unutmayın kurtajdan önce,ben kürtaj olacagimi bilmedigim için kahvaltı edip çıkmıştım. Hastane odasında saatlerce bekledim o yüzden bu daha da kötüydü, kontrole gidiyorsun ve sonuç kürtaj...