Dsozsoz Benim de 25 Ekimdi. Ya benim kaşıntılarım öyle böyle değildi ağlıyordum artık kasinmaktan vücudumun her yeri şu toplamış gibi olmuştu. Ve doktorlar ısrarlar kurdeşen dedi ama kurtajdan sonra bitti kaşıntı ve şişlikler. Bir de ilk belirtim kusmaktan hastanelik olmuştum. Normalde mide bulantım bile olmuyordu yani.