Cgl2165 Fiziksel olarak hiç korkmayın. Ben de dün kürtaj oldum. En başta inanılmaz korkuyordum ameliyat masasına yattım deli gibi titriyordum korkudan. Sonra bir bayilttilar hiçbir şey anlamadım. 2de girdim 2.30da odamdaydım ayılmıştım ve hiç ağrım sızım olmadı. Çok zor bir ruh hali emin olun çok iyi anlıyorum. Kalp atışı yok dedikleri andaki çaresizliği hiçbir zaman hiçbir yerde yaşamadım. Vücut sağlıksız bebeği atıyor zaten doğduğunda da ölebilirdi sakat olabilirdi öyle düşünün,doktor da böyle açıkladı. Sabırlı olun biz en zor imtihanlarımızdan birini verdik allahın sevdiği kullarıyız önce sınıyor sonra ödülünü verecek inşallah. İsyan etmeyin hiçbir şeyi suçlamayın bu tamamen kromozomsal bir bozuklukmuş,ilk gebeliklerde çok çok normal. Siz iyi olun gerisi hallolur. Sevgiler. Dua edeceğim size.🌬🌸