minicikbirmucize Ben aynılarını kullanıyorum ama mesela hamilelikten önce ilk kopçaya takardım ama şimdi göğüslerim biraz büyüdü son kopçaya takıyorum sıkmıyor emzirme sütyeni alabilirsin canım ben doğum için aldım çok rahatmış valla tavsiye ederim birde spor yaparken giyilen yarım atletler var yaa onlarda rahat oluyor arada onu giyiyorum