3o_harf minicikbirmucize sporcu sütyenlerinde kumaşından dolayı öyle bir sıkıntı var, internetten Pentinin almıştım çul gibi oldu, Nike ve Adidas güzel ama. Pentinin o bahsettiğim telsiz sütyeni güzel, fiyatı diğerlerine göre pahalı ama dokusuna değer👍🏻😊
minicikbirmucize 3o_harf bir kere denemiştim sıkıyor baya bastırıyor diye kullanamamıştım tekrar deneyeceğim 👍🙏
Sabirsizanne16 minicikbirmucize meraba benim de aynı durum olmuştu resmen 2 beden büyüdü göğüslerim daha 31.haftadayım.senin haftalarında çok da acıyordu yağ sürüyordum çatlamadı tavsiye ederim.südyen olarak ben acıyınca destekli südyenleri bıraktım.yarım atlet tarzı şeyler kullandım.yüzücü atleti diyorlar onlardam aldım.bir de son 2 haftadır emzirme südyeni aldım pierre cardinden aşırı rahatlattı.destekli telli südyenler ağrıtıyor
minicikbirmucize Sabirsizanne16 bendekiler hep destekli nasıl acıtıyor anlatamam yenisini alma vakti geldi 😅 şu suralar hep kaşınıyor derisi dökülüyor sanki, bebe yağı sürüyorum hala kaşınıyor inşallah çatlamaz 🙏
minicikbirmucize Mstfaslhn1234 benim bütün sütyenlerim yarı destekli çok acıtıyor bu yüzden hele uçları değince ben yeni sütyen alıcam kesin 🙈🤷♀️
minicikbirmucize ays_ays düşündüm aslında emzirme sütyenini deneyeceğim en yakın zamanda bugün tak etti canıma 😅
Gulfem07 minicikbirmucize ben 2008 den beridir penticiyim🙂tavsiye ederim hepsi rahat değil kendiniz anlarsınız onu zaten iyice bakın alın agraf almayı da unutmayın kurtarıcı resmen 😊
Elif_sahra60 minicikbirmucize ben büyümeye başladıgı andan itibaren emzirme sütyenlerine geçtim çok daha rahatım tavsiye ederim
Sabirsizanne16 minicikbirmucize hindistan cevizi yağı sür.bebe yağının verdiği nem birkaç saatte azalıyor,hindistan cevizi yağı en az 12 saat kalıcı oluyor.kaşıntılara da kantaron yağı sürünce anında bir rahatlama oluyor.ben de burdan öğrendim😄
Gamzedngdn minicikbirmucize ah canım sen iyi dayanmışsın ben 7 haftalıkken değiştirdim sütyenimi diğeri artık o kadar çok canımı yakıyordu ki baskı yaptığı için bende gidip kendime uygun başka bi iç çamaşırı aldım orkide diye bi markanın ince süngerli tam saran bir modeli şimdi çok rahatım ağrım sızım kalmadı 13 haftalık olduk 🌸
minicikbirmucize Gamzedngdn artık tak etti bende yazayım bir ben mi böyleyim dedim 😅 alıcam en kısa sürede dayanamıyorum artıkın 🙈
Tugbasentrk12 minicikbirmucize benimde öyle valla sızlıoyor birde bende yarım atlet kulanıyorum benimkilerde baya büyüdü :)))
07052019 minicikbirmucize kişiden kişiye değişir tabi ama bence büyük almakta fayda var rahat etsinler 😊