minicikbirmucize juliet aman yok estetik mestetik işin olmaz artık 😅 acıtmasın kâfi alıcam en rahatından ilk fırsatta 👍
Nuraslanklc minicikbirmucize sıkması da zararlı hem çok kötü o telli sütyenlerden nefret ettim bende bundan sonra kullanmayı düşünmüyorum şimdiye kadar işkence etmişiz kendimize😂
minicikbirmucize Nuraslanklc aynen öyle valla düşünüyorum nasıl kullanmışım şimdiye kadar artık kullanmam sanırım 😅
minicikbirmucize Nehirkaya25 lcw yarım atletleri çok rahat sanırım herkes söylüyor alacağım ilk fırsatta 👍
Nehirkaya25 minicikbirmucize benim aldigim normal atlet onunde sutyen kaplari var yarim atlette deniyebilirsin
Nuraslanklc minicikbirmucize aynen 😂rahatlıktan sağlıktan önemli değil o kadar kötü de görünmüyor önceden sarkık duruyor diye kuruntu yapmış durmuşuz😬canımıza yazık
minicikbirmucize Nuraslanklc valla aynen öyle genç iken yapmışız öyle şeyler 😂😂 şimdi yaşlanmış gibi hissediyorum (yaş 27😂)
Tugbardm minicikbirmucize ayda bir sütyen alıyorum artık hamile kaldığımda 80 di o bile tam dolmuyordu şuan 95 tam oluyor doğum yapınca dahada şişer süt olcağı için 100 alorım artık 😂😂 35. Haftadayım
minicikbirmucize Tugbardm baya ileride haftan ama o kadar büyüyecek mi yaa yandık valla sütyen almakla aylarımız geçecek 🙈benim 90 dı şimdi kaç oldu bilmiyorum öğrenicem denediğimde 🤷♀️😅
sokomel ben büyüyünce balensiz yumuşak sütyenler kullanmaya başladım. önce sporcu sütyenleri ile geçirdim. 6. aydan itibaren aldığım balensiz kaplı emzirme sütyenlerini kullanıyorum. çok rahat valla. :)
lolbebek minicikbirmucize 26 haftalığım canım bir kaç haftaya kadar kendimkileri takıyordum değişmedim hiç ama son bir kaç haftadıt bir tane emzirme sütyeni almıştım onu takıylrum çok rahat. Hani annelerimizin taktığı bez sütyenlerden sende öyle alabilirsin çok rahat şuan için hem doğumdan sonra da rahat olur ☺️
lolbebek lolbebek He bir de çok sıkı takmamaya özen göster değiştir yani sütyenini sıkıyorsa süt kanallarını tıkarmış öyle duydum
minicikbirmucize lolbebek baya idare etmişsin ben dayanamıyorum şimdiden 16 haftamdayım annelerimizin taktığı bez sütyenler daha rahattır eminim sıkmaya gelemiyorum zaten gevşek rahat olmalı 👍🙏
Emel_11 minicikbirmucize ben direk terk ettim sütyeni 😄 doğum sonrası rahat bir sütyen alırsam tamamdır😂şimdilik saldım vala
Sukufe minicikbirmucize bende 15. Haftadayım benim büyümedi hala eskilerine rahat giriyor niye ki 😔😔 bende büyüsün istiyorum çünkü normalde küçük
minicikbirmucize Sukufe büyüyünce dert oldu ya gece uyanıyorum ağrıdan kolum değse ağrıyor nasıl yatacağımı şaşırdım keşke küçük olsa doğuma kadar büyür merak etme 👍🤰
Fasulyem_1 minicikbirmucize ende normalde 75 takıyordum 15 haftalık yoktu bile bebegim olmadı rahatsız etti sonra sporcu sütyeninden aldım 1 tane onunda beli sıkıyor şu anda 80c beden aldım desteksiz boş bu şu anda çok iyi şu anda 21 haftalık hamileyim aslında çok da kilo almadı vücudum ama insanı rahatsız ediyor sütyenler
minicikbirmucize Fasulyem_1 ben ilk 3 ay 4 kğ verdim şimdi 16 haftamdayım 1,5 kğ alabildim ama anlamadım 1,5 kğ göğsüme mi gitti göbişimde çıktı anlamadım 🤷♀️ Hamile kalmadan 90 kullanıyordum şimdi kaç oldu Allah bilir 🙈