Nur-11 denzz 1 gün var aramızda bakalım kim önce doğuracak allah sagsalım kucağımıza almayı nasip etsin 😊
Nur-11 denzz benimde 5 Mart ama o kadar beklemicek gibi hissediyorum sütüm bile gelmeye başladı 1 haftadır 😊
Kubraseyit00 Nur-11 oğlumda 14. Haftada geldi hiccc sancım bile olmadı :))) gayet rahat rahat geçti hamileliğim 😁 şuanda 2. Ye hamileyim bundada aynı geldi doktorum doğumla hiç bir alakası yok dedi :)