Civco denzz bizimde son 74 günümüz kaldı Allahın izniyle😇.ama benim kalça ve bacak ağrım çok topalliyorum yürürken çok canım sıkılıyor bu duruma.ağrılar sinirimi bozuyor😢
Sevdali44 denzz biizmde son 78 , ama ben yekmeleri karnımda değil aşağıda rahimde kasıklarda hissediyorum ve baya baya canım acıyo 😳 bu normalmi bilemedim , herkesin karnı oynar bnim rahimde patküt delircem 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Merveeex Masal71 neye göre Sezer’den olacağınızı söylediler acaba benimde o kadar kaldı ama çatı muayenesi falan olmadım henüz ondan mı
Masal71 Merveeex canım 2. Hamileliğim bu ilk hamileliğim de sezeryan oldum çünkü ve oğlum henüz 1 yaşında
Esraguvennn denzz evet yaa hiç bir sıkıntı yok ama pat diye uyanıyorum bu ara çok uykusuz kaĺmalarım başladı