Ozge2441 denzz 86 kaldı bizimde 🙈🙈 tahmini doğum ne zmn sizin bir de gece uykularınız nasıl acaba 🤔🙄🙄
Nur-11 denzz 1 gün var aramızda bakalım kim önce doğuracak allah sagsalım kucağımıza almayı nasip etsin 😊
Esraguvennn Kızlar benimde 87 kaldı ❤❤ gece uykuları ise nerdeyse haram oldu diyebilirim saat başı uyanıyorum uykuya tekrar dalmam en az 1 1.5 saatimi alıyor bir taraftan bir tarafa dönemiyorum doğumdan önce bol bol uyu diyorlar ama nerdeee 😱😱
denzz Esraguvennn ağrın olmadığın halde anlamsız uyanmalar oluyor dimiii aynısı bende de oluyor birden uyanıyorum bakıyorum bebiş de uyanık hareket halinde 🤗
Esraguvennn denzz evet yaa hiç bir sıkıntı yok ama pat diye uyanıyorum bu ara çok uykusuz kaĺmalarım başladı
Merveeex Masal71 neye göre Sezer’den olacağınızı söylediler acaba benimde o kadar kaldı ama çatı muayenesi falan olmadım henüz ondan mı