Bende 18 mart görünüyo bi sorun olmazsa normal istiyorum beşik ve dolap dışında herşeyi tamam sayılır onlarda diğer ay gelecek inşallah 🤩
Ama bazen karnım çok geriliyo ve içerden yirtiliyo gibi agriyo öyle oluncada yatamıyorum o yone dogru sizdede oluyormu acaba gecek hafta gitmiştim doktora bi sorun yoktu