Milan Bizim de 7 mart görünüyor doğum. Hareketleri iletişim kurar cinsten olunca daha bi heyecanlanıyor insan. Dokunuyorsun dokunuyor. Konuşuyorsun hareketleniyor güzel bir duygu gerçekten. Ilk gebelik olunca böyle oluyor sanirim😊
Gnt38 Cicegiburnundamom sordum aslin da ama tek bendemi var bu agrı merak ediyorum korkuyorum bise olacak diye
Cicegiburnundamom Gnt38 bebek büyüdükçe yuvarlak bağlar genişliyor karnımız da kadınımızda yer yer ağrılar oluyor doğal bi durum olarak görmüş olabilir doktorunuz yoksa öneride bulunurdu bence stres yapma canım
aslikls3 Cicegiburnundamom bugün 26+3 olduk çok şükür tarihe göre 28 mart olarak görünüyor doğum ama tabi şu an net bir şey yok ilerleyen haftalarda biraz daha netleşir doğum şekline göre. hazırlıklarımız nerdeyse bitti :) büyük olarak gardrop şifonyer beşik kaldı beşik yarın alacağız yapılıyor siparişini verdik gardrop ve şifonyer de yarın alacağız 1 ay içinde gelecek inşallah lohusa pijama taç terlik vs tarzında ıvır zıvır şeyler kalıyor :))
Asd92 Cicegiburnundamom tıpkı bende sen gibi düşünüyrm canm ilk gebelik normal isteği. Bakalım neler olacak 😊