Ebrukrtkn canım aynı süreci yaşamış biri olarak yazıyorum. İnsan üzülüyor ama her şeyin en iyisini Rabbim bilir ben de ilk gebeliğimde dış gebelik yaşadım hiç bir belirtim yoktu ağrı,kanama vs. Kan değerlerinden tespit edildi. İki adet döneminden sonra rahim filmi çekindim ve hemen sonraki ay hamile kaldım. Çok şükür şu an 10 haftalığız. Sana tavsiyem hamile kalmadan önce rahim filmi mutlaka çektir çok kolay bi işlem ve tıkanıklık varsa bile o ilaç sayesinde açılıyor.