Senagg Evet ilk gebeliğimdi. Enfeksiyon, sigara, daha önce geçirilen karın ameliyatları riski artırıyormuş. Bende hiçbiri yoktu. Zaten 100 hamileden ikisi bu durumu yaşıyormuş. Sebepsiz de olabiliyor yani. Bebeği düşürmek için kemoterapi iğnesi yapılıyor. Onun etkisi geçmeden tekrar hamile kalmak sakıncalı.